U bent hier: Home › FAQ

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen - Frequently Asked Questions (FAQ)

Alhoewel de meeste informatie op de website eenvoudig te vinden moet zijn, kan het voorkomen dat je toch nog met vragen zit. Op deze pagina is een overzicht opgenomen van antwoorden op veel gestelde vragen.
De vragen zijn in de volgende rubrieken ingedeeld:
  • inloggen
  • nieuws
  • keuzemenu
  • wijzigen persoonlijke gegevens
Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, stel dan uw vraag via het contactformulier.

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • U kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit doet u door naar het menu Login - Wachtwoord Vergeten te gaan. 
  • U vult uw loginnaam in en u ontvangt per e-mail een nieuw wachtwoord. Let er hierbij op dat het laatste puntje . niet bij het wachtwoord thuis hoort.
  • In het menu vereniging - formulieren vindt u een uitgebreide instructie voor het wijzigen van een wachtwoord.
Ik heb een nieuw wachtwoord ontvangen, maar het inloggen lukt nog steeds niet.
  • Het nieuwe wachtwoord kunt u het beste met behulp van kopiëren (ctrl+C) en plakken (ctrl+V) in het vakje van het wachtwoord plakken. Let erop dat u de punt achter het wachtwoord niet mee kopieert.
  • In het menu vereniging - formulieren vindt u een uitgebreide instructie voor het wijzigen van een wachtwoord.
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • U kunt uw wachtwoord wijzigingen via het menu login - wachtwoord wijzigen. U vult 2x het nieuwe wachtwoord in en klikt daarna op de knop wijzigen.
  • Het is sterk aan te bevelen in het wachtwoord een combinatie te gebruiken van hoofdletters, kleine letters, cijfers en een speciaal teken. Hiermee creëert u een sterk wachtwoord.
  • In het menu vereniging - formulieren vindt u een uitgebreide instructie voor het wijzigen van een wachtwoord.
Kan ik mijn loginnaam veranderen?
  • Ja, dat kan. De login-namen zijn gegenereerd en in niet in alle gevallen even handig gekozen. Om dit aan te passen stuurt u een mail naar webmaster@tfcfrisia.nl met uw naam en de gewenste nieuwe loginnaam. 
  • Als de nieuwe loginnaam is goedgekeurd, krijgt u een mailbericht met de betreffende gegevens. Let op! Het aanvragen hiervan kan enkele dagen in beslag nemen. Het is namelijk handwerk.
Moet ik iedere keer mijn login naam en wachtwoord invullen op de site?
  • Nee, dat hoeft niet. Door een vinkje te zetten bij wachtwoord opslaan? hoeft u een volgende keer geen gegevens meer in te vullen. Indien u echter langer dan 3 weken de site niet bezocht heeft moet u wel opnieuw de gegevens invullen.
  • Op de homepagina staat in het midden bovenaan aangegeven of u bent ingelogd op de site of niet.

Nieuws

In het overzicht van het nieuws zie ik geen artikelen uit de rubriek Lief en leed. Hoe kan dit?
  • De rubriek Lief en leed is enkel beschikbaar voor leden die zijn ingelogd. Op de home pagina staat bovenaan vermeld of u ingelogd bent.

Keuzemenu

In het keuzemenu ontbreekt het menu Mijn Club.
  • Het menu Mijn Club verschijnt enkel als u bent ingelogd op de site. Als lid is het verstandig om in te loggen, want  u ziet dan ook informatie die enkel voor leden beschikbaar is.

Wijzigen persoonlijke gegevens

Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen?

  • U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen via het menu mijn club - wijzigen lidgegevens. U heeft dan de mogelijkheid om diverse gegevens te wijzigen. Na het aanbrengen van de wijzigingen klikt u op de knop wijzig.
Hoe geef ik een adreswijziging door?
  • Indien u verhuist kunt u een adreswijziging doorgeven, door het adres in het menu mijn club - wijzigen lidgegevens aan te passen. De wijziging zal na verloop van tijd worden doorgegeven aan de NTFU. Dit gebeurt door de ledenadministratie. 

 


Ogenblik a.u.b. ...